Jesenný výpredaj. Zľavy na produkty tých najlepších značiek práve teraz. Nakupovať

Ako reklamovať tovar

Varianta 1


Osobné predanie zásielky na pobočke Zásielkovne pod ID 99389678
  • zásielku môžeš odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne pod naším ID 99389678
  • neplatíš spätné poštovné

Varianta 2


Odoslanie zásielky kuriérom alebo poštou na adresu:
  • Zásielkovňa.sk - ID 99389678
    Kopčianska 82/A
    851 01 Bratislava
  • spätné poštovné hradí zákazník

  • Ak je produkt chybný, ihneď ho pošlite späť a nepoužívajte ho.

Krok 1

Vyplň reklamačný formulár online v prehľade svojich objednávok.
Nezabudni uviesť svoje číslo účtu v tvare IBAN.
Vyplnením formulára získaš číslo tvojej reklamácie.

Krok 2

Zabal tovar do krabice spolu s kópiou faktúry, na ktorú uveď aj číslo reklamácie.
Originálna krabica nie je nutná.
Neprijímame tovar, ktorý je špinavý alebo mokrý.

Krok 3

Balíček odnes na podacie miesto Zásielkovne a nadiktuj naše ID 99389678 alebo pošli poštou. Pri zaslaní zásielky cez poštu si poštovné hradí zákazník sám, neposielaj na dobierku.

Krok 4

Dáme ti vedieť e-mailom. akonáhle k nám tovar dorazí.
Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o výsledku ťa budeme informovať.